= ( 0 )

Uitkomsten Paraatcafés

Bekijk de uitkomsten van de Paraatcafés

U heeft het vast al gehoord: Paraat Scholen – een samenwerking tussen Reflexis Openbaar Basisonderwijs en Stichting LIMA – betrekt leerlingen, ouders en medewerkers bij het strategisch beleid. Onder de noemer “Wie het weet, mag het zeggen” zijn ook voor onze school zogeheten Paraatcafés georganiseerd. Hier kon iedereen over het beleid meepraten, met als resultaat: een enorme opbrengst aan ideeën en voorzetten.

De volledige ‘opbrengsten’ en een samenvatting van de verschillende Paraatcafés kunt u bekijken op de website www.paraatkompas.nl Op deze site kunt u ook nog reageren en aanvullende ideeën inbrengen.

De komende tijd worden alle voorzetten getoetst op haalbaarheid en bijvoorbeeld prioriteit. Tenslotte moet hiermee het beleidsplan vorm en inhoud krijgen. Zodat er straks een koersdocument ligt om hoogwaardig onderwijs in de regio voor de toekomst veilig te stellen. Belangrijk genoeg dus!